Báñate en mi ojos, que se joda el mar.

dissabte, 30 de maig del 2009

Em muic de ganes de que arriben les vacances / Me muero de ganas de que lleguen las vacaciones


Ahir vaig tindre un concert amb la banda del poble,de la qual forme part.
M'agrada molt assajar,sentir les notes tocant-se i totes les armonies a cau d'orella.Ho disfrute de veres.
Jo no sóc especialment bona,però m'agrada escoltar aquells que si ho són i somiar que jo podria ser-ho.
No sé si en altres llocs és tan usual (pense que no),però ací,a València,és molt normal que en cada poble hi haja una o inclús dues bandes de música,ja que hi ha molta tradició musical.

Ha sigut una setmana prou esgotadora,ja que els assajos han acabat molt tard (a la 1 menys 20 el dimarts i el dijous) i ahir el concert va acabar més o menys a la mateixa hora.A més a més,estem en època d'exàmens i no puc deixar de vaguejar pensant que no vull estudiar,encara que abans o després sempre acabe fent-ho.

El dimecres va ser un poc ofuscant,ja que al meu conservatori,el departament de piano es prou-massa esotèric i ens passem la vida fent relaxació amb l'aula plena de ciris,incens i coses per l'estil.Damunt de haver de fer relaxació el pati del conservatori davant de tot el món,vaig perdre una vesprada sencera,ja que la meua professora de piano estava fent els examens als de cursos superiors i tampoc hi vaig donar classe.
No puc esperar a que s'acabe l'etapa acadèmica d'aquest any per poder tirar tots els apunts,anar a la platja o simplement per a no fer res durant to el dia.

Ayer tuve un concierto con la banda del pueblo,de la cual formo parte.Me gusta mucho el hecho de poder sentir las notas tocándose unas a otras o escuchar las armonías cerca de mis oídos,realmente es un placer para mí poder formar parte de eso y sentirme una integrante más de algo tan maravilloso.
Aunque no soy especialmente buena,me gusta ir a los ensayos y escuchar a aquellos que sí lo son.Tal vez me gusta pensar que algún día puedo llegar a tocar como ellos.
No sé si en otros lugares es tan usual,pero aquí,en Valencia,hay una banda sinfónica de música,incluso dos,por cada pueblo,ya que hay una gran tradición musical.

Ha sido una semana realmente agotadora,porque hemos acabado los ensayos muy tarde (a la 1 menos 20 de la madrugada martes y jueves) y ayer el concierto también acabó más o menos a esa hora.Además,ahora estamos en época de exámenes y no dejo de pensar en vaguear y en que no me apetece estudiar;aunque antes o después acabo haciéndolo.


El miércoles fue un poco frustrante,ya que en mi conservatorio el departamento de piano es un poco-demasiado esotérico y nos pasamos la vida haciendo relajación,con velitas,incienso y cosas por el estilo en la clase.Encima de tener que hacer relajación en el patio del conservatorio delante de todos los alumnos de orquesta,perdí una tarde entera que podría haber aprovechado para estudiar,ya que mi profesora de piano estaba haciendo los exámenes de la gente que va a cursos superiores y no me avisó de que no daríamos clase.

No puedo esperar a que se acabe este curso y tirar todos los apuntes a la basura,poder salir a pasear en bici por cualquier lugar,ir a la playa o simplemente vaguear un poco,que me lo merezco!:)

Un beso,espero que paséis un fin de semana no tan estresante como el mío

1 comentari:

  1. Oh, thank you so much for the comments you left me, you are too sweet!
    And yes, I am portuguese and I live in Portugal, always had. If you live in Valencia that kinda makes us "neighbors" ;)
    I've only been to Spain once, to the lovely Granada and Sierra Nevada.
    I obviously understand what you write in spanish in your blog but I'm not confident enough to comment in spanish ^^

    So you play the piano? I've been playing the guitar for six years, and I'm interested in taking on the piano now... but my dad won't find me any piano teacher.
    Are you pursuing a career in music?

    Have a nice weekend!

    P.S.: I absolutely adore Audrey Tatou, and I like the Amélie Poulin theme in your blog :)

    ResponElimina